ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Зимноводівської сільської ради

№367 від 22.04.2021

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області

 

  1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Центр) є структурним підрозділом сільської ради, в якому надають адміністративні послуги згідно з визначеним Переліком.
  2. Рішення щодо утворення, ліквідацію або реорганізацію Центру приймається Зимноводівською сільською радою (далі – Рада).
  3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
  4. Основні завдання Центру:

1) організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг;

2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;

3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у Центрі;

4) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до Закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

5) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до Закону;

6) реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;

7) організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру;

8) проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до Закону;

9) реалізація повноважень з земельних питань, приймання заяв на приватизацію земельної ділянки, видача довідок володіння земельними ділянками, видача довідок про земельну частку (пай), приймання заяв на затвердження технічної документації для ОСГ та ОЖБ, надання детального плану забудови та інші.

10) реалізація повноваження з  соціального захисту населення, щодо призначення усіх видів соціальної допомог, компенсацій та пільг;

11) реалізація повноваження з питань архітектури та містобудування;

11) оформлення та видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та паспорта громадянина України у формі картки;

12) здійснення видачі довідок;

13) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та Законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

  1. Центр забезпечує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії адміністратора із суб’єктами надання адміністративних послуг та у випадках передбачених законодавством – безпосередньо суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається Радою. Він включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

До адміністративних послуг також прирівнюються надання витягів і виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені Законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт, які скріплюють печаткою.

  1. Окремі адміністративні послуги через Центр надаються спеціалістами відділу земельних відносин та природних ресурсів, відділу соціального захисту населення та загального відділу.
  2. Видача довідок проводиться адміністраторами та спеціалістами Центру відповідно до посадових обов’язків.

Довідки видаються згідно затверджених рішенням виконкому форм (крім типових, що затверджені Кабінетом Міністрів України та іншими нормативно – правовими актами України). Видача довідок здійснюється на безоплатній основі.

Довідки підписуються начальником Центру, а за його відсутності особою, що його заміщує, або іншою уповноваженою особою, визначеною розпорядженням сільського голови; старостою у відповідному старостинському окрузі. Довідка скріплюється гербовою печаткою Центру; печаткою старостинського округу.

Довідки реєструються в журналі видачі довідок. До журналу заноситься реєстраційний номер, дата видачі довідки, прізвище, ініціали особи, якій видано довідку, призначення видачі довідки (куди подається). Журнал видачі довідок повинен бути прошнурований та пронумерований, скріплений підписом сільського голови та гербовою печаткою. Довідка видається на усну вимогу громадянина особисто при пред’явленні паспорта громадянина або інших документів, зазначених у законі. У разі звернення за довідкою законного представника особи додатково пред’являється документ, що посвідчує особу законного представника, завірена у встановленому порядку копія документа, що підтверджує повноваження особи, як законного представника.

Відповідальність за достовірність даних, поданих заявником для оформлення довідки, несе особа – заявник.

Підставами для відмови у видачі довідки є: звернення за отриманням довідки неналежної особи; відсутність документів у заявника, згідно яких формується довідка; надання недостовірної інформації або відомостей.

  1. Для зручності суб’єктів звернень у Центрі відповідно до узгоджених рішень (з визначенням графіку та інших умов) можуть здійснювати прийом представники органів соціального захисту населення, Пенсійного фонду України, суб’єктів надання послуг електро-, газопостачання, комунальних підприємств, а також – працівники виконавчих органів Ради (у разі необхідності).
  2. Центр повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.

За рішенням Ради можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).

  1. Центр має наступну структуру: начальник відділу, адміністратори, державний реєстратор, спеціалісти. Завдання, права та відповідальність працівників відділу визначаються відповідно до законодавства, цим Положенням та у посадових інструкціях.
  2. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора, спеціаліста з повноваженнями адміністратора або у випадках передбачених законодавством – до представника суб’єкта надання адміністративних послуг.
  3. Керівником Центру є начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням сільського голови в установленому законодавством порядку.
  4. Основні завдання начальника відділу:

1) здійснення керівництва діяльністю Центру, розподіл обов’язків між працівниками та визначення сфер їх відповідальності;

2) організація діяльності Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, визначення шляхів удосконалення й підвищення ефективності роботи Центру;

3) представлення Центру у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;

4) координація діяльності всіх працівників Центру та посадових осіб, що  залучаються до його роботи;

5) організація інформаційного забезпечення роботи Центру, роботи із засобами масової інформації, визначення змісту та часу проведення інформаційних заходів;

6) сприяння створенню належних умов праці у Центрі, внесення пропозицій сільському голові та Раді щодо матеріально-технічного забезпечення Центру, внесення пропозицій сільському голові щодо преміювання працівників Центру;

7) організація та контроль виконання у Центрі Конституції та Законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Ради та її виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови;

8) виконання функцій адміністратора Центру;

9) несення персональної відповідальності за невиконання або неналежне виконання покладених на Центр завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової/службової дисципліни;

10) планування роботи Центру, подання пропозицій до перспективних і поточних планів роботи сільському голові;

11) розроблення Положення про Центр, посадових інструкцій працівників, у разі потреби – змін і доповнень до зазначених документів, подання їх на затвердження в установленому порядку;

12) звітування про проведену роботу Центру у визначеному порядку;

13) забезпечення планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників Центру;

14) виконання інших повноважень, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується сільським  головою.

  1. Державний реєстратор має печатку та електронний цифровий підпис.
  2. Основними завданнями державного реєстратора є:

  1) забезпечення прийому та видачі документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців;

2) забезпечення ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

3) здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;

4) внесення змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу-підприємця відповідно до Закону;

5) надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства;

6) здійснення повноважень щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

7) здійснення інших повноважень, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується сільським головою, відповідно до законодавства.

  1. Адміністратори призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням сільського голови в установленому Законом порядку.

Кількість адміністраторів визначається Радою.

Повноваження адміністратора можуть покладатися на начальника відділу, державного реєстратора, інших посадових осіб відділу, які здійснюють функції з обслуговування суб’єктів звернення, зокрема прийняття документів, необхідних для надання адміністративних послуг, та видачу результатів надання адміністративних послуг у Центрі.

  1. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.
  2. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо адміністративних послуг, які можна отримати в Центрі;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;

6) забезпечення роботи відділу за напрямом державної реєстрації актів цивільного стану;

7) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених Законом;

8) виконання інших повноважень відповідно до посадової інструкції.

  1. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому Законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3) інформувати начальника відділу та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв про надання адміністративних послуг, вимагати вжиття заходів для усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом і печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів із реєстрів і баз даних, необхідних для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед начальником відділу щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.

  1. Спеціалісти Центру призначаються на посади та звільняються з посад розпорядженнями сільського голови в установленому Законом порядку.
  2. Основними завданнями спеціаліста Центру є:

1) організація та здійснення діяльності щодо розгляду звернень громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

2) надання консультативної допомоги громадянам щодо порядку вирішення їх питань відповідно до діючого законодавства;

3) надання необхідної інформації для суб’єктів звернень щодо роботи Центру на дошках для інформації та для офіційного веб-сайту сільської ради;

4) забезпечення роботи відділу за напрямом державної реєстрації актів цивільного стану;

5) виконання інших повноважень відповідно до посадових інструкцій працівників.

6) реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;

7) формування та ведення реєстру територіальної громади;

8) підготовка відомостей з інформацією щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб для передачі органам виконавчої влади у передбачених Законом випадках;

9) виконання інших повноважень відповідно до посадових інструкцій працівників.

  1. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
  2. До надання адміністративних послуг можуть залучатися старости відповідно до законодавства.
  3. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день і є обов’язковим для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі визначається відповідно до законодавства Радою.

  1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та місцевихбюджетів.
  2. Діловодство Центру ведеться відповідно до номенклатури справ Центру та вимог чинного законодавства.

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                                    Ольга САГАН

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Зимноводівської сільської ради

від 16.09.2021 року №641

 

РЕГЛАМЕНТ

відділу «Центр надання адміністративних послуг»

Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області

 

Загальна частина

  1. Цей Регламент визначає порядок організації роботи відділу «Центру надання адміністративних послуг» (далі – Центр), порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
  2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про адміністративні послуги”.
  3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональних даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб’єктів звернення.

  1. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами Центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про відділ «Центр надання адміністративних послуг» та Регламентом Центру.

 

Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр

  1. На вході до приміщення (будівлі) розміщуються вивіска з найменуванням Центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.

Графік роботи Центру затверджується рішенням Зимноводівської сільської ради, з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України “Про адміністративні послуги”.

Вхід до приміщень Центру, який має сходи, повинен бути облаштований пандусом та поручнями для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.

У приміщенні Центру облаштовується санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.

На прилеглій до Центру території облаштовуються місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

Будівлі, приміщення та стоянки Центру облаштовуються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил. На прилеглих вулицях розміщуються інформаційні таблички, на яких зазначається місце розташування Центру.

  1. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини Центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщень будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення забороняється.

Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.

  1. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення Центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи Центру.
  2. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

  1. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до Центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

У секторі очікування облаштовуються місця для суб’єктів – не менш як 10 місць.

Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.

У приміщеннях Центру, створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору, зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).

  1. Сектор обслуговування повинен бути утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора Центру.
  2. Площа секторів очікування та обслуговування Центру, повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів Центру.
  3. На інформаційних стендах або інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:

найменування Центру, його місцезнаходження. номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи Центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

прізвище, ім’я, по батькові керівника Центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);

користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);

положення про Центр;

регламент Центру;

графік прийому суб’єктів звернення посадовими особами Зимноводівської сільської ради.

  1. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
  2. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення або на веб-сайті Центру (веб-сайті Зимноводівської сільської ради).
  3. Особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля у разі можливості, на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація або здійснюється інформування в інший спосіб, який є зручним для осіб з інвалідністю, зокрема осіб з порушеннями слуху, зору, та інших маломобільних груп населення.

Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи Центру може залучатися перекладач жестової мови.

  1. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі Центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.

 

Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

  1. Зимноводівська сільська рада, а також керівник Центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
  2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Зимноводівську сільську раду, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

 

Робота інформаційного підрозділу Центру

  1. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи Центру та порядку прийому суб’єктів звернення у Центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.

Інформаційний підрозділ Центру також:

інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

  1. Зимноводівська сільська рада створює та забезпечує роботу веб-сайту Центру або окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
  2. Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.

Інформація на веб-сайті Центру має бути зручною для пошуку та копіювання.

  1. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.

 

Керування чергою в Центрі

  1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у Центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.
  2. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором Центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
  3. У Центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до Центру з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на веб-сайті Центру (сторінки на веб-сайті Зимноводівської сільської ради). Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником Центру години.
  4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

 

Прийняття заяви та інших документів у Центрі

  1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі.

Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

  1. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
  2. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

  1. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
  2. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
  3. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.
  4. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу – в електронній формі.
  5. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги в Центрі, спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
  6. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у Центрі може вестися централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу) або окремо в Центрі.

  1. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор Центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
  2. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
  3. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

 

Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

  1. Після вчинення дій, передбачених пунктами 27-38 цього Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
  2. Передача справ у паперовій формі від Центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному Зимноводівською сільською радою, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником Центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
  3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
  4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника Центру.
  5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.

 

Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

  1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру, про що зазначається в листі про проходження справи.
  2. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
  3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив Центр, і зберігається в матеріалах справи.

  1. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.
  2. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
  3. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.
  4. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені Зимноводівською сільською радою) за рішенням Зимноводівської сільської ради, може зберігатися в приміщенні Центру.

У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

 

 

Секретар ради                                                                                         Ольга САГАН

 

 

 

Графік роботи ЦНАП:

 

Дні тижня

Робочі години

Понеділок

09.00 – 17.00

Вівторок

09.00 – 17.00

Середа

09.00 – 17.00

Четвер

09.00 – 17.00

П’ятниця

09.00 – 17.00

Без перерви на обід

Вихідні дні – субота, неділя

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Зимноводівської сільської ради

від 16.09.2021 року № 642

 

Перелік адміністративних послуг,

які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області

 

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Законодавчі акти України, якими передбачено надання адміністративної послуги

РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ

1.                  

Державна реєстрація народження

Закон України “Про державну реєстрацію

актів цивільного стану”

2.                  

Державна реєстрація смерті

3.                  

Державна реєстрація шлюбу

РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ

4.                  

Реєстрація  місця проживання особи

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

5.                  

Реєстрація місця перебування особи

6.                  

Зняття з реєстрації місця проживання особи

7.                  

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи

8.                  

Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

9.                  

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

10.              

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

11.              

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

12.              

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

13.              

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

14.              

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

15.              

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

16.              

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

17.              

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

18.              

Скасування рішення державного реєстратора

 

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

19.              

Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність

Закон України «Про Державний земельний кадастр»,

Земельний кодекс України,

Закон України «Про землеустрій»,

Закон України «Про фермерське господарство»,

Закон України «Про оренду землі»,

Цивільний кодекс України,

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

 

20.              

Надання довідок щодо земельних ділянок для вчинення нотаріальних дій

21.              

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

22.              

Затвердження технічної документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

23.              

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки по зміні цільового призначення

24.              

Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність

25.              

Погодження меж земельної ділянки

26.              

Надання дозволу про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

27.              

Надання дозволу про передачу в оренду земельної ділянки із земель комунальної власності

28.              

Надання дозволу на передачу орендованої земельної ділянки комунальної власності в суборенду

29.              

Надання дозволу про розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу (об’єднання) земельних ділянок що перебувають в комунальній власності

30.              

Припинення права власності на земельну ділянку у разі добровільної відмови власника землі на користь територіальної громади

31.              

Надання містобудівних умов і обмежень

32.              

Надання листа про те, що містобудівні умови та обмеження не надаються

33.              

Видача будівельного паспорта на забудову земельної ділянки

34.              

Видача паспорта прив’язки для провадження підприємницької діяльності

35.              

Присвоєння адреси

36.              

Зміна адреси

37.              

Коригування адреси

38.              

Анулювання адреси

39.              

Розроблення детальних планів території

40.              

Внесення змін в детальні плани територі

41.              

Затвердження детальних планів території

42.              

Надання викопіювання з Генеральних планів населених пунктів

43.              

Надання Витягу з містобудівної документації

44.              

Звернення щодо розгляду земельних спорів

45.              

Видача рішення про переведення дачного будинку в жилий

 

ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ

46.              

Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закон України  «Про житлово-комунальні послуги», Закон України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»,

Закон України «Про статус і соціальний захист дітей війни», Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», Закон України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», Закон України «Про охорону дитинства», Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»,

Закон України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», Закон України «Про психіатричну допомогу», Закон України „Про державні нагороди України”, Закон України  «Про житлово-комунальні послуги», Закон України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Порядок та умови реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка», затверджений ПКМУ від 29.07.2020 року № 744

 

47.              

Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг

48.              

Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме

49.              

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”

50.              

Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

51.              

Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

52.              

Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

53.              

Призначення державної допомоги при народженні дитини

54.              

Призначення одноразової натуральної допомоги “Пакунок малюка”

55.              

Призначення державної допомоги при усиновленні дитини

56.              

Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

57.              

Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям

58.              

Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність

59.              

Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

60.              

Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

61.              

Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

62.              

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

63.              

Призначення державної соціальної допомоги на догляд

64.              

Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

65.              

Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І або ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

66.              

Призначення одноразової грошової / матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

67.              

Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою

68.              

Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт

69.              

Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою

70.              

Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2

71.              

Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам

72.              

Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам

73.              

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки

74.              

Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку

75.              

Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю

76.              

Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

77.              

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

78.              

Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам

79.              

Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності

80.              

Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у м. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем

81.              

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

82.              

Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитині з багатодітної сім’ї

83.              

Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)

84.              

Видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства

85.              

Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці

86.              

Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань

87.              

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю

88.              

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань”

89.              

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

90.              

Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

*ІНШІ ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ

91.

Надання дозволу на підключення до каналізаційних мереж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

92.

Надання дозволу на підключення до водопровідних мереж

93.

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами

94.

Про надання дозволу на газифікацію домоволодіння

95.

Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою або відмова в його видачі, переоформлення, видача дублікату, анулювання дозволу

96.

Прийняття рішення  щодо можливих рекомендацій для призначення опікуна недієздатній особі

97.

Матеріальна допомога на поховання осіб, які не досягли пенсійного віку на момент смерті, не працювали, не зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні

98.

Приватизація житлового фонду

99.

Прийняття заяв та видача рішень щодо видачі дозволу на видалення аварійних дерев

100.

Надання одноразової матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення на лікування

101.

Видача довідки в нотаріальну контору для оформлення спадщини

102.

Видача довідки про не проживання громадян за місцем реєстрації

103.

Видача довідки з господарського обліку

104.

Видача довідок про проживання без реєстрації за фактичним місцем проживання

105.

Видача довідок-характеристик на фізичних осіб

106.

Видача довідки про голову господарства

107.

Видача довідки про те, що жінка народила та виховала троє, п’ятеро і більше дітей до восьмирічного віку

108.

Довідка про те, що особа не володіє земельною ділянкою для ведення ОСГ

*перелік довідок не є вичерпним

**ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ

109.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

 

 

 

 

Постанова КМУ від 2 листопада 2016 р. №770

110.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

111.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

112.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

**послуги будуть доступними після

укладання договору з ДМС

 

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                                                     О. САГАН